Saknar Tompa lite...

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Saknar Tompa lite...

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trodde inte man skulle skriva det men, saknar tvärsöver-gubben litegrann, inte då han va som mest argsint, men för det mesta va han ju rätt okey... :sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr så valde han det själv så. (Genom att inte uppföra sig) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det jag tyckte var kul var att han sade vad han tyckte..
dock kanske lite väl mkt. :roll:
Tycker faktiskt det är helt ok att säga sin åsikt om jag tex tycker att någon moppe eller ngt annat är skitfult eller att ngn gjort fel. Då måste man ju kunna säga sin åsikt utan att bli idiotförklarad för det.. :roll:
eller är man dum då :shock: :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa är en gladlynt och trevlig kille har ju hunnit träffa honom på marknader och träffar så visst saknar även jag honom, men trots detta så har ju forumet regler som måste följas :) men hoppas ju att träffa honom i sundsvall och på mellstaträffen som förra sommaren.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I slutändan så kan man säga att detta var det Tompas eget val då han mycket väl känner till forumreglerna och själv valde att inte respektera dom. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:Ja det jag tyckte var kul var att han sade vad han tyckte..
dock kanske lite väl mkt. :roll:
Tycker faktiskt det är helt ok att säga sin åsikt om jag tex tycker att någon moppe eller ngt annat är skitfult eller att ngn gjort fel. Då måste man ju kunna säga sin åsikt utan att bli idiotförklarad för det.. :roll:
eller är man dum då :shock: :roll:
Skulle jag säga exakt vad jag tyckte och tänkte, så hade jag blivit portad, och blockerad från alla forum. Melvin vet mycket väl hurdan jag är, men jag har försökt hålla mig lugn på forumen. Men just att Tompa gjorde påhop via privata meddelanden, och att han verkade tro att han var perfekt, det fick mig och börja fundera. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag pm:a om nå förgasar & bestyckning till EKF, var hur schysst somhelst så, man fattar inte att det gick överstyr ibland men men... :notme: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han kanske vill göra avbön :? och återkomma som ett kleine http://www.strutfut.se/wp-content/lamm01.jpg <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor
Inlägg: 3559
Blev medlem: 27 okt 2009, 00:00
Ort: Hallstamoppers

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han är med på Hallstamoppers forum
Vill ni honom nåt kan ni skriva där <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet det.... <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men det vart ändå lite tomt :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen är väl egentligen portad livet ut på det här forumet om man inte själv vill ha det så. Men det krävs ju att personen ångrar vad som skett och ändrar sig samt ber om förlåtelse till alla berörda. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
SachsMekarn skrev:Men det vart ändå lite tomt :roll:
Men kom igen nu - så här mycket kul låda som vi har nu borde väl täcka upp hela din trevlighetsfaktor livet ut.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja det var fan vilket uppsving de blev efter deras tio i topp lista kom ha..ha:D <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju toppen att alla vaknade till liv - det har varit rätt stilje här till o från före jul :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar