Humortråden

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Re: Humortråden

Inlägg av JanneL »

cocos_acc.gif cocos_acc.gif :lol: :lol:

Bild
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: Humortråden

Inlägg av Hasse »

:mrgreen:

Bild
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Humortråden

Inlägg av Raketsport »

En del Spam-mejl klassar jag som ren humor:
"Hej!
Jag donerade min egendom var en ärlig person och behöver kort sagt, mitt namn är René Bellot av franskt ursprung och bor i Belgien. Jag lider av en allvarlig sjukdom som dömer mig till en säker död är strupcancer, och jag har en summa på € 900.000 euro som jag skulle vilja göra en donation till en person av förtroende och ärlig, så att "det gör nytta. Jag äger en röd affärs oljeimport i Frankrike, Finland, Belgien, Italien, Schweiz, förlorade jag min fru det är detta 6 år, vilket påverkade mig mycket och jag n "jag kunde inte gifta mig förrän nu, vi inte hade barn. Jag skulle göra detta belopp donerade innan min död att mina dagar kan räknas hans foul sjukdom som dömer mig från en säker död. Så jag skulle senare ta reda på om du uppfyller kraven för denna gåva? Jag tog dig att vänligen svara."
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Coolvette
Forumsponsor
Inlägg: 1562
Blev medlem: 08 feb 2012, 00:00
Ort: Landskrona, Skåne
Kontakt:

Re: Humortråden

Inlägg av Coolvette »

Raketsport skrev:En del Spam-mejl klassar jag som ren humor:
"Hej!
Jag donerade min egendom var en ärlig person och behöver kort sagt, mitt namn är René Bellot av franskt ursprung och bor i Belgien. Jag lider av en allvarlig sjukdom som dömer mig till en säker död är strupcancer, och jag har en summa på € 900.000 euro som jag skulle vilja göra en donation till en person av förtroende och ärlig, så att "det gör nytta. Jag äger en röd affärs oljeimport i Frankrike, Finland, Belgien, Italien, Schweiz, förlorade jag min fru det är detta 6 år, vilket påverkade mig mycket och jag n "jag kunde inte gifta mig förrän nu, vi inte hade barn. Jag skulle göra detta belopp donerade innan min död att mina dagar kan räknas hans foul sjukdom som dömer mig från en säker död. Så jag skulle senare ta reda på om du uppfyller kraven för denna gåva? Jag tog dig att vänligen svara."

Ja, jisses... 8)
Om någon faller för ett sådant taffligt försök så får dom verkligen finna sig i att kallas löjligt godtrogna.
HSE
Inlägg: 5521
Blev medlem: 01 apr 2012, 23:00
Ort: Romelanda

Re: Humortråden

Inlägg av HSE »

Saxat från anons om EU moped:" Mopeden är för tillfället anställd. " Den har tydligen inte fast jobb :?:
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: Humortråden

Inlägg av Hasse »

:D


Användarens profilbild
Patrik
Inlägg: 5006
Blev medlem: 28 jun 2009, 23:00
Kontakt:

Re: Humortråden

Inlägg av Patrik »

Härom veckan var det ingen i Norge som visste vad doping var.
Nu är det däremot på allas läppar...

:)

/ P
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Re: Humortråden

Inlägg av JanneL »

slider_score.gif
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Humortråden

Inlägg av Raketsport »

Man varnar om rikliga snöfall på aftonbladet, citat: "Nu utökar SMHI varningarna för att även gälla Skåne och Blekinge där det kan bli mellan 2 och 5 centimeter snö." :lol:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23873636.ab" onclick="window.open(this.href);return false;
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: Humortråden

Inlägg av Hasse »

Tycker det är befogat med varningar för vit djävul så man hinner linda in sig i rejält med fetvadd och gömma sig så man slipper se skiten.
Användarens profilbild
T M
Forumsponsor
Inlägg: 1528
Blev medlem: 30 maj 2013, 08:16
Ort: Mellanöstern i Halland

Re: Humortråden

Inlägg av T M »

:twisted:
=)) ANNONSTEXTEN =))

http://www.tradera.com/item/302493/2698 ... rna-flinta" onclick="window.open(this.href);return false;
HSE
Inlägg: 5521
Blev medlem: 01 apr 2012, 23:00
Ort: Romelanda

Re: Humortråden

Inlägg av HSE »

Ärlig säljare :wink:
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: Humortråden

Inlägg av Hasse »

ETT BLAD UR HUSTRUNS DAGBOK
Lördag-kväll
Maken var konstig idag. Vi hade bestämt en träff på NK för att dricka en kopp kaffe.
Jag hade shoppat med vänninorna hela dagen och jag tänkte att han kanske var lite sårad för att jag var lite sen. Men han sa ingenting om det.
Samtalet flöt inte alls, han vara tystlåten. Jag Föreslog att vi skulle flytta oss lite så vi fick mera tystare platser i cafeterian, så vi kunde prata. Han gick med på det men var tyst i alla fall.
Jag frågade honom om han hade bekymmer och han svarade:
Inget speciellt.
Jag frågade om det var mitt fel att han var tystlåten och han svarade: Det är inget, inget du behöver bekymra dig om.
På vägen hem sa jag att jag älskade honom, han log och fortsatte att köra.
Jag kunde inte förstå hans beteende och jag vet inte Varför han inte svarade på min kärleksförklaring.
Hemma kände jag att jag min man hade försvunnit lång bort, som om han inte längre ville hitta mig.
Han bara satt och glodde på tv och verkade långt borta.
Till slut gick jag och lade mig och maken följde efter en stund. Förvånande svarade han på min kärlek och på mina smekningar, vi älskade, men han kändes fortfarande långt borta.
Kände att jag inte längre orkade, så jag tog upp saken med honom, men märkte att han redan somnat.
Grät mig till sömns.
Jag vet inte vad jag ska göra. Är redan säker på att Han har ett förhållande med någon.
Mitt liv är en katastrof.
ETT BLAD UR MAKENS DAGBOK:
Lördag-kväll
Sachsen skar idag, men jag fick knulla i alla fall.


:D :D
Användarens profilbild
Patrik
Inlägg: 5006
Blev medlem: 28 jun 2009, 23:00
Kontakt:

Re: Humortråden

Inlägg av Patrik »

Det blir nog en tupp?
15202691_10153972114735404_3027566690585522464_n.jpg
:lol:


/ P
Användarens profilbild
Patrik
Inlägg: 5006
Blev medlem: 28 jun 2009, 23:00
Kontakt:

Re: Humortråden

Inlägg av Patrik »

Bild
Skriv svar