Arosmarknaden

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
tompas11
Inlägg: 746
Blev medlem: 03 mar 2011, 00:00
Ort: Bästmanland

Arosmarknaden

Inlägg av tompas11 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Arosmarknaden 5-6 Maj.
http://www.arosmotorveteraner.se/sidor/marknad.asp <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:thumb:

Veteranmarknad är alltid kul tycker jag. :D De måste heller inte vara fokuserade på mopeder och tvåhjulsfordon för oftast finns det sådana prylar i backar och lådor i alla fall. Det gäller bara att kolla lite mer noga och inte bara slänga en hastig blick. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var dit idag, gick väl totalt 5-6 rundor. Samma säljare och samma prylar som på alla andra marknader. :roll:

Köpte mig lite iallafall, kopplingshandtag Magura och omkopplare 50kr, samt bromstag för 40kr. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
tompas11
Inlägg: 746
Blev medlem: 03 mar 2011, 00:00
Ort: Bästmanland

Inlägg av tompas11 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har också varit där i dag. Lite för mycket tingeltangel för min smak.
Om jag köpte något?
Jo det blev en roterande dubb till svarven. <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
cobra karlsson
Inlägg: 3238
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->61ans raketsporttank till fyndpris och några böcker men var på väg att köpa elefantungen men de var för dåliga att pruta på priset :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Var dit idag, gick väl totalt 5-6 rundor. Samma säljare och samma prylar som på alla andra marknader. :roll:

Köpte mig lite iallafall, kopplingshandtag Magura och omkopplare 50kr, samt bromstag för 40kr.
Rexxy var det du som kom på en blå F50 .stod vid mopparna när en blå f50 dök upp men var inte säker på om det var du .tugga bara lite med Sura innan han drog /TTure <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tture skrev:
Rexxy skrev:Var dit idag, gick väl totalt 5-6 rundor. Samma säljare och samma prylar som på alla andra marknader. :roll:

Köpte mig lite iallafall, kopplingshandtag Magura och omkopplare 50kr, samt bromstag för 40kr.
Rexxy var det du som kom på en blå F50 .stod vid mopparna när en blå f50 dök upp men var inte säker på om det var du .tugga bara lite med Sura innan han drog /TTure
Fan känner du inte igen mina moppar? :shock: Ja, det var jag! :D Såg din fina Stockholmare. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nej fan det var inte min den .jag bygger just nu en 4 växlad till min kromholmare <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tture skrev:nej fan det var inte min den .jag bygger just nu en 4 växlad till min kromholmare
Inte? Var ju sååå lik! :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar