Monarped färgkoder

Tips & frågor.
moppe59
Inlägg: 2
Blev medlem: 11 jan 2012, 00:00
Kontakt:

Monarped färgkoder

Inlägg av moppe59 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det någon som vet vad färgen har för modern kod?
jag har en Monarped 349 f 1959 blå/vit jag hittade en gammal Monark burk coboltblå 61 kan det vara rätt färg? vad skulle man kunna tänka sig för ny färgkod? tacksam för hjälp <!-- </EdIndex> --></div>
Bullock
Inlägg: 119
Blev medlem: 05 mar 2012, 00:00
Ort: Tollered

Inlägg av Bullock »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej
Har också en blå/vit monarped, söker också färgkoderna, med det verkar som ingen vet färgkoderna :( <!-- </EdIndex> --></div>
Khal
Inlägg: 4
Blev medlem: 13 jun 2012, 23:00
Kontakt:

Inlägg av Khal »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Bullock skrev:Hej
Har också en blå/vit monarped, söker också färgkoderna, med det verkar som ingen vet färgkoderna :(
Jag ska fixa det till i morgon är billackerare och har tagit fram färgerna till monark. Vit.Blå och den guldfärgade om någon behöver det?? <!-- </EdIndex> --></div>
Khal
Inlägg: 4
Blev medlem: 13 jun 2012, 23:00
Kontakt:

Inlägg av Khal »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->färkod till monark monarped är
vit - Nissan 825
Blå - Kia BO
Guld - Daewoo 77F

Har lackat ett antal mopeder i dessa kulörer och det är 99% färg,stämning <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mopedersen
Inlägg: 146
Blev medlem: 25 jun 2012, 23:00
Ort: Horten, Norge

Inlägg av Mopedersen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jeg har en Maraton 34F moped som er den samme mopeden som Monarpeden. Den er fra 1959 og er rød og grå. Finnes det lakkoder til denne? <!-- </EdIndex> --></div>
1957 Tempo-Lett Comfort 170
1958 Maraton 34F
1970 Puch Maxi
rune007
Inlägg: 27
Blev medlem: 13 jul 2012, 23:00

monarscoot 59'a...

Inlägg av rune007 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Khal skrev:färkod till monark monarped är
vit - Nissan 825
Blå - Kia BO
Guld - Daewoo 77F

Har lackat ett antal mopeder i dessa kulörer och det är 99% färg,stämning
Tjenare Khal!
Jag skulle bli överdrivet tacksam ifall du har lust att ta fram färgkoder till min nyinköpta monarscoot #59'a som jag ska renovera till original. Tidligen och som jag har fått fram så heter färgerna "vit35" och "blå22". <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar