Lappar i affären - kan det löna sig?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Humbug

Lappar i affären - kan det löna sig?

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är det ju som så att jag bor i skogarna i småland, och man har väl gjort några fynd, och man har ju sett folk som slänger mopeder på tippen, om så bara en ram.

Nu undrar jag, om man sätter upp en lapp te,x

"Vet du om någon moped ram, objekt, eller skrot som är i vägen? ALLT av intresse, hämtar det inom detta området (Förslag) så blir ni av med ett problem till" Kontakta mej på 076****** tror ni det kan löna sig?

Eller är man lite väl ute o seglar om man sätter upp en sådan lapp?

Kom gärna med förslag, och ideér...Mvh Humbug <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I Småland staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Något napp får du nog om du sätter upp en lapp, jag annonserade att jag sökte i lokala tidningen, fick tre napp, en köpte jag:)
Så det funkar troligen, Man kan alltid försöka jue :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lappar i Lokala butiker funkar bara fint :D Finns ju rätt många som vill rensa i sina förråd. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tackar för svaren :P

Mjo, man har ju funderat lite runt i kring, kanske finns någon vänlig själ som har ngn gammal ram eller liknande ståendes...

jag ska ta o skriva ett gäng lappar o sätta upp i lokala butiker i mindre orter, o se om jag får något napp, kanske har man tur, kanske inte! <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du kan ju annonsera på Blocket under köpes.... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Du kan ju annonsera på Blocket under köpes.... :lol:
Mja, e rätt många häromkring som är "äldre" som ser det som skrot.

Sen finns det ju redan massa folk som annonserar där, jag menar mer lokalt om du förstår:P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Di gamle har ingen koll på Blocket, mer än möjligen sitt noteringsblock :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Humbug

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:Di gamle har ingen koll på Blocket, mer än möjligen sitt noteringsblock :lol:
Di gamle brukar vara rätt snabba på blocket, men koll på plats de har bara vissa som e stjärnforskare! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar