Mekarmusik!!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Mekarmusik!!

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu kanske man får skäll för att man gör smygreklam, men friskt lågat, hälften brunnet som det heter. :crossedbones:

NY VIDEO MED DÖKÖTT!
Gör en god gärning - hjälp Dökött till Digilistan!
Ni är snällast i världen om ni under måndag, tisdag eller onsdag laddar ner låten "Fis ej" med Dökött på exempelvis CDON. Det kostar ynka 9.90:- och vi vet att tomten kommer vara extra givmild mot er i år om ni hjälper oss med detta. :D
Dessutom kan ni som tack för hjälpen kan titta på den fantastiskt somriga nya videon på vår MySpace! :headbang:
För mer info om "Dökött på Digilistan" - kolla in vår sida på FaceBook!
Från oss alla till er alla.... FIS EJ. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så du är alltså med i dökött eller har jag fattat det fel? Då tycker jag hellre ni ska köra dökött på radion. :D <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja vi kör ju gamla godingar också, men för att inte förvandlas till ett glesbygdens Status quo så måste man ut med lite trevliga nya låtar också. :lol:
Så jag säger väl som alla artister: Den nya skivan är det bästa vi gjort!! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe ja jag har ju hört låten och den får en som på bättre humör. Den är bra fast budskapet är väl lite luddigt :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låten låter väl som dökött förmodligen men man måste först äga 9.90
om man ska få den till sin dator och som en sann moppeknutters så
börjar plånboken sina och julen står för dörren och vill in.... :) <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja hela bandet är väl lite luddigt :D .
Men vi har ju en gammal låt från albumet "Amazing grejs" som handlar om mopedgurun i vår lilla by, Skräddar Bertil, som man besökte som fjunig tonåring. En vresig gubbe i båtmössa som bara kan förklaras med ordet motorgeni. Det enda kruxet var att varje gång man åkte dit så fick man kommentaren "släng den i älven", för att sedan följas med: nja, ställ den där så kanske jag tittar på den sen. Då visste man att den snart var fixad.
Och priset för lagningen var ofta 10 kr. Detta är väl sådär 25 år sedan,men fortfarande finns Bertil med sin båtmössa till hands om det skulle skita sig rejält. Och han är om möjligt ännu vresigare nu :D . <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den gubben måste vara hm,, kul att få träffa - måste vara ett unikum. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar