äntligen fick jag ett foto på min NV

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

äntligen fick jag ett foto på min NV

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har tidigare berättat om min NV med Royal Endfield motor å lovade lägga ut ett foto. Men den har varit låååångt in i bodan..hur som helst har denna nu bytt lägenhet å då passade jag på att fota som ni ser saknas lite delar men dom finns är bara demonterade för att framdrevet är totalt slut..har inga kuggar över huvudtaget sedan har den fel fugge (sitter en bing nu) ngn som har dessa delar till övers.? eller du kråkan va ska du ha för din knota? om inte annat vad heter fuggen på din?
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
kråkan
Inlägg: 8
Blev medlem: 05 dec 2008, 00:00
Ort: Gotland

Re: äntligen fick jag ett foto på min NV

Inlägg av kråkan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:Har tidigare berättat om min NV med Royal Endfield motor å lovade lägga ut ett foto. Men den har varit låååångt in i bodan..hur som helst har denna nu bytt lägenhet å då passade jag på att fota som ni ser saknas lite delar men dom finns är bara demonterade för att framdrevet är totalt slut..har inga kuggar över huvudtaget sedan har den fel fugge (sitter en bing nu) ngn som har dessa delar till övers.? eller du kråkan va ska du ha för din knota? om inte annat vad heter fuggen på din?
Bild
Jag ska ta en bild o skicka till dig så fort jag får lite tid över.
Hälsningar Tony (Kråkan) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket fin NV, lacken ser dessutom ut att vara i bra patineratskick. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick du nått gensvar med köp eller bilder Doc :?:
Kanske du ska lägga ut någon köpestråd :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar