Sachs 50S motorer och delar!

wrooom
Inlägg: 46
Blev medlem: 11 mar 2009, 00:00
Ort: Göteborg

Sachs 50S motorer och delar!

Inlägg av wrooom »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej på er på detta forum! :)

Tänkte först tacka för de fina sprängskisserna på sidan! De ligger utskrivna i A3 format och laminerade i garaget och är till stor hjälp!

Jag har tänkt att börja sälja av lite delar och kanske några av mina mopeder nu i vår för jag upptäckte att om jag ska renovera alla så måste jag bli 78 år gammal om jag renoverar en per år! :?

Så först ut blir två Sachs 50S motorer med drivningen på höger sida och kylflänsar i motorblocket samt 5-växlade. :headbang:

Alla delar är glasblästrade och motorerna ligger i delar.

Lägger ut bilder på dessa så fort jag är hemma i sverige igen .

Vill helst inte sälja dessa på tradera för det känns fel,dessa två motorer förtjänar ett bättre öde!

maila så ringer jag upp! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varsågod! Kul att de kommer till användning och hjälp i garaget. :D

Tack för att du vill kolla med våra forumanvändare först om det finns intresse av motorerna. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
93raggarn
Inlägg: 19
Blev medlem: 18 mar 2009, 00:00
Kontakt:

Re: Sachs 50S motorer och delar!

Inlägg av 93raggarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
wrooom skrev:Hej på er på detta forum! :)

Tänkte först tacka för de fina sprängskisserna på sidan! De ligger utskrivna i A3 format och laminerade i garaget och är till stor hjälp!

Jag har tänkt att börja sälja av lite delar och kanske några av mina mopeder nu i vår för jag upptäckte att om jag ska renovera alla så måste jag bli 78 år gammal om jag renoverar en per år! :?

Så först ut blir två Sachs 50S motorer med drivningen på höger sida och kylflänsar i motorblocket samt 5-växlade. :headbang:

Alla delar är glasblästrade och motorerna ligger i delar.

Lägger ut bilder på dessa så fort jag är hemma i sverige igen .

Vill helst inte sälja dessa på tradera för det känns fel,dessa två motorer förtjänar ett bättre öde!

maila så ringer jag upp!
Vevlager och kopplingslager till sach äre nått du har? tror det är det som har skiti sig på pärlan
:( <!-- </EdIndex> --></div>
hammonddme100
Inlägg: 539
Blev medlem: 27 maj 2008, 23:00
Ort: Mellerud

Inlägg av hammonddme100 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Motorerna kvar ???? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar