Lorden

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Lorden

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjo ho!! Lorden var är du, det var så länge sen :worship: :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjoho på dej du Affe!
Jo jag är i livet men det har varit bizzybizzy på sista tiden så minuterna har inte riktigt räckt till för inlägg, har inte haft nåt vettigt att skriva heller för den delen.
Har iallafall fått hem Rouletten och bl.a tömt den på "veteranbensinen" som fanns i tanken, kanske går att sälja i decilitersflaskor på Tradera som "Samlarbensin, äkta blyad oljeblandad Regular".
Om det var en Tiger i den tanken så har den varit död länge med tanke på hur det luktade, förmodligen var det bara två oktan kvar.. Nu har jag fått igång tändningen oxå så det blir snart provstart.
Har precis renoverat en "nyrenoverad" packmotor och gjort uppstart där samt att jag håller på med Rogers (Raketarn) Championmotor som får nya lager mm.
Sen är det förstås Grymmen och Zukin och Moonshine Mk:s lotterimoppe att roa sig med mellan varven, dessutom kommer min egen 1256:a hem snart.
Så jo tack, den hänger och dinglar :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att du är i farten, och har så mycket att göra, du vet det är inte hälsosamt att ha för lite sysselsättning.( som drängen sa till pigan, den måste passa vi har bara den här) ha det så bra hälsningar A-j staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm vicken moppe hänger å dinglar staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den som måste passa staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alldeles korrekt :D <!-- </EdIndex> --></div>
bodda
Inlägg: 563
Blev medlem: 30 jul 2008, 23:00
Ort: linköping

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->prova bensinen :o <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eller Tigern i tant(k)en mefipallina_yahoo.gif :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Appråpå en tiger i tanten så sålde en kompis i slutet av 60-talet cykelhandtag som "stavar" dvs styckvis. Han fick ett brev av en köpare som bad att han skulle skicka ett till så att han åtminstone kunde had dem på grabbens cykel. Gissa om vi skarttade staff_gemini-1.gif staff_gemini-1.gif staff_gemini-1.gif men det gjorde nog inte köparen av "staven" hate-wall.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man skrev: En tiger i tanken, morrhår i förgasaren och en åsna bakom ratten :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar