Lolalola skrev: ↑26 apr 2023, 06:50
Fan jag vill också ha en sån!!! Fast med ekerhjul.
Var det den som låg på Tradera?
Ja det var den och det hade varit snyggt med ekerfälgar.
Troligt blir det EKF motorn på den då det e sååå trångt på golden med 80cc cylindern
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Lolalola skrev: ↑26 apr 2023, 06:50
Fan jag vill också ha en sån!!! Fast med ekerhjul.
Var det den som låg på Tradera?
Ja det var den och det hade varit snyggt med ekerfälgar. Någon som vill byta??
Troligt blir det EKF motorn på den då det e sååå trångt på golden med 80cc cylindern
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Har aldrig sett en Rex Comet Cross live nån gång, är väl som är minst 50mil bort off the grid osv. Själv gick jag bet på en Mcb som liraren sålde medans jag var på väg Dock blev det en 500cc Norton från tjugotalet istället med de pengarna
1st K50 och en MCB 1293 E-type. Sen ett 25tal mc, och för mycket bilar
Alla fordon trots ålder ska man ha i gång....
ESGEE skrev: ↑28 apr 2023, 13:32
Har aldrig sett en Rex Comet Cross live nån gång, är väl som är minst 50mil bort off the grid osv. Själv gick jag bet på en Mcb som liraren sålde medans jag var på väg Dock blev det en 500cc Norton från tjugotalet istället med de pengarna
Någon som har motorbågarna kvar på denna typen, jag saknar mina, finns bara 3 cm kvar uppe.
Skulle behöva lite mått.
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!
Nu har den blivit mycket bättre. Den där rödaktiga var verkligen inget vidare.
Jag hade först tänkt mig gul metallic, gul alltså, men eftersom jag har svårt med lackering nuförtiden fick den bli original-gul.
Fan vad med färg det var på tanken!
Först den snygga gula metallicen som de äldre har, sen den vanliga gula, en ljusblå, ett tjockt lager röd primer och mot slutet den läskiga röda. Tjockt med klarlack uppepå.
Fin som fasen , kommer du på moppeträffen i Nybro med den på torsdag
Det finns två sorters människor, de som får saker gjorda och de som tar åt sig äran.
Det gäller att tillhöra den förstnämnda för i den är det lägre konkurrens!