Bilder från Chicken race i Alingsås

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Amstaff_Loco
Inlägg: 471
Blev medlem: 08 jan 2010, 00:00
Ort: Lödöse

Bilder från Chicken race i Alingsås

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Underbart väder, 2-takts dimman låg tät och 740 startande mopeder! :D

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild


Ett litet axplock av dagen som har varit! <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gula Zundappen kan vara den bästa Zündapprenoveringen jag sett! Exakt vad moppen är värd staff_italiamac_fastidioso.gif bastard_inside_sign slider_cheers.gif

Mycket fina moppar! och stor träff också ju, 740st är inte dåligt <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Dan L
Inlägg: 1390
Blev medlem: 24 jan 2011, 00:00
Ort: Kareby / Kungälv

Inlägg av Dan L »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för fina bilder , här kommer lite film

http://svtplay.se/v/2404052/vastnytt/740_mopeder_i_langfredagens_nostalgirally?cb,a1366518,1,f,-1/pb,a1366516,1,f,-1/pl,v,,2404052/sb,k103407,1,f,-1

Det var ett lyckat rally <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Amstaff_Loco
Inlägg: 471
Blev medlem: 08 jan 2010, 00:00
Ort: Lödöse

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack skall du ha Dan! märkte inte ens att dom va där å filma, :D

Bästa bilden måste ju vara på "snöret" :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härliga bilder Mattias och tack för trevligt sällskap under dagen!
Jag är nere i 180 bilder nu och ska sortera lite till innan dom kommer upp på klubbens hemsida.

Synd man inte träffade på andra här från forumet men det kommer la fler tillfällen! <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco
Inlägg: 471
Blev medlem: 08 jan 2010, 00:00
Ort: Lödöse

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack du! och tack själv för en trevlig tur :D synd att "omkörnings" bilden inte blev super, men det är inte lätt att foto nån när han laddar på från tårna :D

Skall bli spännande att se dina bilder! jag kom bara upp i 148 st. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mycket trevliga bilder... :D nu börjar ju suget att åka moppe komma ordentligt 8) men kommer nog chans till det nu snart :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar